Garantija un atteikuma tiesības

Precēm katalogā ir noteikta garantija 1- 2  gadi ar noteikumu, ka tās tiek eksplutētas atbilstoši lietošanas instrukcijai. 

Konkrētām precēm garantijas laiks pārsniedz 2 gadus. Lai uzzinātu vairāk informācijas par garantijas nosacījumiem un termiņiem, zvaniet vai sūtiet e-pastu.

Tālr. +371 26477475 e-pasts: info@vitacare.lv

Kas ir atteikuma tiesības un kādos gadījumos tās var izmantot?

  • Slēdzot distances līgumu, t.i. veicot pirkumu interneta veikalā shop.vitacare.lv, Jūs varat izmantot atteikuma tiesības un vienpusēji atkāpties no līguma 14 kalendāro dienu laikā no preces saņemšanas dienas. Atteikuma tiesības neattiecas uz juridiskām personām.
  • Atteikuma tiesību termiņš jāskaita no dienas, kad patērētājs ir ieguvis preci (preces) valdījumā.
  • Jums ir tiesības atteikuma tiesību izmantošanas laikā izmēģināt attiecīgo preci, lai pārliecinātos, vai tā atbilst Jūsu vajadzībām un vēlmēm. Atcerieties! Atteikuma tiesību izmantošanas termiņā Jums ir tiesības preci lietot tiktāl ciktāl tas nepieciešams preces pārbaudei (tikpat lielā mērā, cik to varētu izdarīt pirms preces iegādes parastajā veikalā).
  • Izmantojot atteikuma tiesības, Jūs esat atbildīgs par preces lietošanu, kas pārsniedz preces pārbaudes nolūkam paredzēto, par tādu preces lietošanu atteikuma tiesību izmantošanas termiņā, kas nav savienojama ar labas ticības principu, kā arī par preces vērtības, kvalitātes un drošuma samazināšanos.
  • Interneta veikalam shop.vitacare.lv preces pārdošanas vai pasūtījuma nodošanas brīdī jānosūta uz Jūsu noradīto e-pasta adresi atteikuma veidlapa, kurā norādīts pārdevēja nosaukums, adrese un sniegts atteikuma tiesību apraksts.
  • Gadījumos, kad minēta atteikuma veidlapa tika pazaudēta, to var lejupielādēt/nosūtīt online šeit: shop.vitacare.lv
  • Jūsu pienākums ir 14 dienu laikā no atteikuma veidlapas nosūtīšanas atgriezt preci pārdevējam. Atgriežot preci pārdevējam, Jums ir jānodrošina iepakojums preces transportēšanai.
  • Ja Jūs izmantojat atteikuma tiesības un tas nav saistīts ar attiecīgās preces vai pakalpojuma neatbilstību līguma noteikumiem, tad Jūsu pienākums ir segt izmaksas, kas saistītas ar preces nosūtīšanu atpakaļ.
  • Ja Jūs izmantojiet atteikuma tiesības, interneta veikalam shop.vitacare.lv ir pienākums iespējami agrāk, bet ne vēlāk kā 14 kalendāro dienu laikā no dienas, kad Jūs esat nosūtījis rakstisku atteikumu, atmaksāt Jums visas Jūsu veiktās iemaksas. Interneta veikals shop.vitacare.lv atmaksā naudu tikai uz atteikuma veidlapā norādīto bankas kontu.
  • Lai izmantotu atteikuma tiesības, Jūs varat atgriezt preci, nogādājot to uz veikalu Salaspilī, Meldru ielā 78 vai arī nosūtot preci ar Omniva starpniecību kopā ar atteikuma veidlapu. Atgriežot preci Latvijas Pasta nodaļās ir jānodrošina atbilstošs transportēšanas iepakojums – oriģinālajam preces iepakojumam obligāti jābūt iepakotam citā transportēšanas iepakojumā. Ar Latvijas Pasta starpniecību var atgriezt preces, kuru svars ir līdz 20 kg. 

Sūdzību un ārpustiesas strīdu izskatīšanas kārtība.

Sūdzību par preču pieejamību vai kvalitāti lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz elektroniskā pasta adresi info@vitacare.lv vai rakstveidā, nosūtot uz adresi Meldru iela 78, Salaspils, LV-2121. Sūdzība tiks izskatīta 7 darba dienu laikā no sūdzības saņemšanas dienas, atbildi nosūtot uz sūdzībā norādīto saziņas adresi. 

Ja sūdzība tiks atzīta par nepamatotu un Jūs sūdzības atzīšanai par nepamatotu nepiekritīsiet, Jums ir tiesības izmantot normatīvajos aktos noteiktās alternatīvo strīdu risināšanas iespējas, iesniedzot preces pārdevējam rakstveida iesniegumu par ārpustiesas strīda risināšanu, norādot: 

– vārdu, uzvārdu, kontaktinformāciju;

– iesnieguma iesniegšanas datumu;

– strīda būtību, prasījumus un to pamatojumu.

Informācija par ārpustiesas strīdu risināšanas iespējām un ārpustiesas strīdu risinātājiem: 

– Informācija par strīdu risināšanas procesu: www.ptac.gov.lv/lv/content/stridu-risinasanas-process   

– Informācija par ārpustiesas patērētāju strīdu risinātāju datubāzi:   www.ptac.gov.lv/lv/content/arpustiesas-pateretaju-stridu-risinataju-datubaze

– Informācija par strīdu izšķiršanu tiešsaistē (SIT): Ja ir radusies problēma ar tiešsaistē nopirktu preci, klients var izmantot SIT platformu, lai iesniegtu sūdzību, ko izskatīs neatkarīga strīdu izšķiršanas struktūra. Links uz SIT platformu: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=LV

Kuros gadījumos Jūs nevarat izmantot atteikuma tiesības, slēdzot distances līgumu?

Brīdī, kad saņemiet preci, lūdzu pārliecinieties vai tā atbilst pasūtītajai – ražotājs, modelis, izmērs, krāsa un citi svarīgi parametri. Ja preces saņemšanas veids Jums ir izvēlēts ar kurjeru, lai izvairītos no pārpratumiem, pamanot uzskatāmus bojājumus iepakojumam, lūdzam jautāt kurjeram tos piefiksēt preces piegādes pavadveidlapā. Šāda darbība palīdzēs noteikt to, vai prece bojāta piegādes laikā! Ja precei ir bojāts iepakojums vai tā liekas aizdomīga, Jums ir tiesības preci nepieņemt jau piegādes brīdī. Atcerieties, izsūtot preci atpakaļ Jums jānodrošina tās iepakojums tāds, lai transportējot precei nevarētu rasties bojājums. Lai, izvairītos no pārpratumiemiem, mēs iesakam preci nosūtot atpakaļ arī apdrošināt, pretējā gadījumā par preces boajājumiem atbildību uzņemieties Jūs.

Slēdzot distances līgumu atteikuma tiesības Jūs nevarat izmantot:

  1.  ja esat iegādājies audioierakstu vai videoierakstu, vai datorprogrammu un atvēris tā iepakojumu;
  2.  ja Jūs slēdzat līgumu, kas saistīts ar azartspēļu vai izložu pakalpojumiem;
  3.  ja Jums tiek piegādāta prece, kas ātri bojājas vai tai drīz beidzās derīguma termiņš;
  4.  ja prece tiek izgatavota pēc Jūsu norādījumiem vai prece ir nepārprotami personalizēta;

5.    ja Jūs esat atvēris iepakojumu precei, kuru veselības un higiēnas apsvērumu dēļ nevar atdot atpakaļ (kā – apakšveļa, zeķes un zeķubikses, smaržas, ausīs ieliekamās audio austiņas, zobu birste, epilators,bārdas skuveklis, bārdas/matu trimmeris, matu taisnotāji, un citas tamlīdzīga rakstura preces)